Sklep z kamieniami

Spacerując brzegiem Rodanu natknąłem się na sklepik, który przyciągnął mnie swym magicznym szyldem, wyróżniającym się, a jednocześnie osnuty tajemnicą. Po wejściu do sklepu odkryłem runiczne znaki oraz runiczne symbole, które osnute były pięknem naturalnych kamieni. Zapragnąłem dotknąć i poczuć je w dłoni. Jednakże były oddzielone szybą i dlatego sposobność tą miałem jedynie po zakupie. Były również karty tarota o niespotykanych dotychczas wzorach. Magia tego miejsca powodowała, że czas nieubłaganie przemijał. Zanim spostrzegłem spędziłem tam prawie godzinę.

Runiczne symbole

Przepiękne runy Odyna, które z daleka próbowałem odczytać, pochłonęły mą uwagę najbardziej. U progu śmierci, pisząc piękne znaki osnute magią, wyobraźnia podpowiadała mi co w życiu jest najważniejsze. Przed oczami stanęła mi wizja umęczonego człowieka, który odkrył prawdziwe znaczenie naszego bytu. To czym należy się kierować w życiu i do czego dążyć. Co jest ważne oraz co liczy się najbardziej podczas pokonywania drogi prowadzącej do umysłowego oświecenia.

Magia kamieni

Wyzwoliła we mnie pokłady cierpliwości oraz świeżego spojrzenia na tajemnice istnienia. Kupując karty tarota w zgodzie z własnym sumieniem opuściłem sklep z kamieniami z nastawieniem, że kiedyś jeszcze tu wrócę. Umysł miałem otwarty i byłem w stanie lekkiego upojenia swoim egzaltowanym sposobem patrzenia na świat.

Skomentuj

