Kamienie na czakry

W poprzednim poście opisałem sklep ezoteryczny do którego przypadkiem trafiłem. Dziś postaram się przedstawić wam informację na temat tego czym jest magia kamieni. Wiele tajemnic kryje się w rytuałach jakie wykonuje się uwalniając runiczne symbole i energię jaka w nich drzemie.

Wielokrotnie już w swoim życiu dokonywałem odczytów z karty tarota

Rytuały te pomogły mi czerpać siłę ze środka mego ciała oraz kreować rzeczywistość taką jaka powinna ona być. Dużo pracowałem nad osiągnięciem stanu, w którym teraz się znajduje. Odczuwam spokój wewnętrzny oraz ukojenie zmysłów. To sztuka nad którą pracuję już od 3 lat i poczyniłem w tym względzie wielkie postępy. Równowaga wewnętrzna, tak potrzebna w dzisiejszym szybkim tempie, to jedyna droga do zdrowego trybu życia. Moje spojrzenie na świat zmieniło się na korzyść mą, gdyż potrafię odnaleźć dobro w najmniejszym jego przejawie. Wartością materialną, która może wam pomóc pojąć namiastkę tej wiedzy jaką są karty runiczne oraz runiczne symbole.

Dziś przedstawię wam pierwszą część ośrodków energetycznych w ludzkim ciele:

Część sakralna:

Jej umiejscowienie było długo owiane tajemnicą. Dotarcie do niego zajęło mi trochę czasu lecz odkryłem je około 3 centymetrów poniżej pępka. Jego działanie jest potężne. Może kierować nami w momencie w którym najmniej się tego spodziewamy. Dodaje energii życiowej oraz poprawia krążenie. Wspomaga pracę twórczą oraz zacieśnia zażyłość z partnerem. Dodaje również tajemniczej mądrości, której nie da się wyjaśnić w prostych słowach. Leczy nas przed lękiem w relacjach oraz dodając fantazyjne myśli ułatwia kontaktowanie się ze znajomymi. Niektórzy odkrywają porozumienie duchowe. Ma to czynnik z duszą, która wędruje po naszym ciele. W momencie dostrzeżonej boskości w drugiej duszy, pomaga ujrzeć zalety drugiej połówki.

Skomentuj

